- اخبار فلزات
- تحلیل و پیش بینی
- مقالات
- تالار گفتگو
- راهنمای سایت
- تبلیغات
- خرید اشتراک
- گفتگو با متال آنلاین
خوش آمدید مهمان!
محصول | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
مس کاتد
20 فروردین |
516,000 |
516,000 |
مس جهانی
20 فروردین |
9,300 |
9,300 |
روی جهانی
20 فروردین |
2,594 |
2,594 |
سرب جهانی
20 فروردین |
2,112 |
2,112 |
آلومینیوم جهانی
20 فروردین |
2,450 |
2,450 |
انس طلا جهانی
20 فروردین |
2,333 |
2,333 |
انس نقره جهانی
20 فروردین |
27 |
27 |
نیکل
20 فروردین |
17,757 |
17,757 |
قلع
20 فروردین |
28,780 |
28,780 |
نفت برنت
20 فروردین |
89 |
89 |
نفت سبک آمریکا
20 فروردین |
85 |
85 |
به گزارش متالآنلاین ، محمدرضا نعمتزاده در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه بینالمللی حمل و نقل ریلی گفت: قرارداد خرید ۶ هزار دستگاه واگن روسی به یکهزار دستگاه کاهش یافت و ۴۹۰۰ هزار دستگاه در داخل تولید خواهد شد.
وی گفت: پیش از این محدودیتهایی درباره حضور شرکتهای خارجی در ایران داشتیم، اما حضور شرکتهای خارجی در چنین نمایشگاههایی چشمگیر است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: سرمایهگذاریهای مشترک با شرکتهای خارجی در ساخت واگن، تجهیزات، امور فنی و... مطلوب ارزیابی میشود و اصولاً راهآهن شبکه زیربنایی کشور است و اهمیت بالایی دارد.
وی افزود: هنوز سهم در راهآهن ناچیز است، موقعیت جغرافیایی ایران از نظر کوهستانی بودن مسیر موجب شده است که احداث راهآهن پرهزینه باشد و به همین دلیل کمتر سرمایهگذاری شده است.
نعمت زاده گفت: بهترین وسیله برای جابجایی بار صنایع بزرگ راهآهن است، اما ما صنایع بزرگ کم داریم، به همین دلیل بسیاری از بارهای متفرقه به سمت جاده سوق مییابد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در کارخانههای فولادی از گذشته، حمل و نقل مواد با راهآهن انجام میشد و با توجه به نیاز معدنی، راهآهن توافقنامههای جدید با آنها دارد و پارسال هم راهآهن با معدن گلگهر توافقاتی امضا کردند.
نعمتزاده افزود: اخیراً در معدن سنگان توافقاتی انجام شد و ما از توسعه خطوط ریلی حمایت میکنیم، زیرا هر چه شبکه ریلی توسعه یابد، صنایع کشور بیشتر درگیر کار میشوند.