- اخبار فلزات
- تحلیل و پیش بینی
- مقالات
- تالار گفتگو
- راهنمای سایت
- تبلیغات
- خرید اشتراک
- گفتگو با متال آنلاین
خوش آمدید مهمان!
| محصول | قیمت خرید | قیمت فروش |
|---|---|---|
| مس کاتد
18 آبان |
1,091,000 |
1,091,000 |
| مس جهانی
18 آبان |
10,696 |
10,696 |
| روی جهانی
18 آبان |
3,066 |
3,066 |
| سرب جهانی
18 آبان |
2,045 |
2,045 |
| آلومینیوم جهانی
18 آبان |
2,856 |
2,856 |
| انس طلا جهانی
18 آبان |
4,001 |
4,001 |
| انس نقره جهانی
18 آبان |
48 |
48 |
| نیکل
18 آبان |
15,020 |
15,020 |
| قلع
18 آبان |
35,820 |
35,820 |
| نفت برنت
18 آبان |
63 |
63 |
| نفت سبک آمریکا
18 آبان |
59 |
59 |
واردات خودروها و قطعات چینی به آلمان در نیمه اول سال ۷۵ درصد جهش کرد در حالی که تجارت، کاهش یافت که نشاندهنده فشار فزاینده بر بزرگترین مرکز تولید خودرو اروپاست. مؤسسه اقتصادی آلمان در گزارشی پیش از انتشار رویترز اعلام کرد که چندین برند چینی در سال جاری وارد بازار آلمان شدند و مجموع آنها را به رقم هشت رساند، اگر چه هنوز تنها ۱.۵ درصد از خودروهای فروخته شده در این کشور را تشکیل میدهند.
خودروهایی در چین مانند iX۳ تمام الکتریکی از بیاموی آلمان که توسط برندهای غیر چینی ساخته میشوند که در افزایش واردات نقش داشتهاند. این بررسی نشان میدهد که صادرات وسایل نقلیه و قطعات آلمانی به دومین اقتصاد بزرگ جهان در نیمه اول سال ۲۱ درصد کاهش یافته که سه چهارم کاهش کل صادرات به چین بیش از ۸ درصد است. تولیدکنندگان آلمانی سالهاست که تولیدات خود را به چین منتقل میکنند. وسایل نقلیه به طور فزایندهای به یک محصول آسیایی تبدیل میشوند به طوری که تقریباً ۶۰ درصد از کل وسایل نقلیه در سال گذشته در یک کشور آسیایی تولید شده است، در حالی که در سال ۲۰۰۰ حدود ۳۱ درصد بود.
بر اساس گزارش رویترز، اروپا اهمیت خود را برای این بخش از دست میدهد و تنها آلمان و اسپانیا در میان ۱۰ تولیدکننده برتر خودرو در سراسر جهان قرار دارند که در سال ۲۰۰۰ شامل فرانسه، بریتانیا و ایتالیا نیز میشد.