- اخبار فلزات
 - تحلیل و پیش بینی
 - مقالات
 - تالار گفتگو
 - راهنمای سایت
 - تبلیغات
 - خرید اشتراک
 - گفتگو با متال آنلاین
 
خوش آمدید مهمان!
									| محصول | قیمت خرید | قیمت فروش | 
|---|---|---|
| مس کاتد
						 30 شهریور  | 
		896,000  | 
		896,000  | 
	
| مس جهانی
						 30 شهریور  | 
		9,992  | 
		9,992  | 
	
| روی جهانی
						 30 شهریور  | 
		2,894  | 
		2,894  | 
	
| سرب جهانی
						 30 شهریور  | 
		2,003  | 
		2,003  | 
	
| آلومینیوم جهانی
						 30 شهریور  | 
		2,672  | 
		2,672  | 
	
| انس طلا جهانی
						 30 شهریور  | 
		3,684  | 
		3,684  | 
	
| انس نقره جهانی
						 30 شهریور  | 
		43  | 
		43  | 
	
| نیکل
						 30 شهریور  | 
		15,270  | 
		15,270  | 
	
| قلع
						 30 شهریور  | 
		34,220  | 
		34,220  | 
	
| نفت برنت
						 30 شهریور  | 
		66  | 
		66  | 
	
| نفت سبک آمریکا
						 30 شهریور  | 
		62  | 
		62  | 
	
		
		
		اپل با ارزش برند 516.6 میلیارد دلار در صدر فهرست قرار دارد و مایکروسافت، گوگل و آمازون در رتبههای بعدی هستند و سامسونگ باارزشترین برند غیر آمریکایی در دنیاست. آمریکا بیش از نیمی از 100 برند برتر را با ارزش ترکیبی 3.2 تریلیون دلار در خود جای داده است و چین در رده بعد بوده و تیکتاک با ارزش ترین برند این کشور است و آلمان در مقام سوم میباشد.
جالب است که ارزش برند تسلا به 58.3 میلیارد دلار کاهش یافته و از 10 رتبه اول سقوط کرده ولی ارزش برند انویدیا با افزایش تقاضا برای هوش مصنوعی و تراشه ها، افزایش یافته است. در اروپا اما Deutsche Telekom آلمان از نظر ارزش برند پیشتاز است و از Verizon به عنوان برترین برند مخابراتی جهان، پیشی گرفته است.
ارزش جمعی 100 برند برتر جهان بیش از 5 تریلیون دلار است و یقینا ارزش یک برند از توانایی آن در ایجاد سود ناشی می شود. این شامل تجزیه و تحلیل سود شرکت و تأثیر نام تجاری آنها بر این درآمد است.