- اخبار فلزات
- تحلیل و پیش بینی
- مقالات
- تالار گفتگو
- راهنمای سایت
- تبلیغات
- خرید اشتراک
- گفتگو با متال آنلاین
خوش آمدید مهمان!
| محصول | قیمت خرید | قیمت فروش |
|---|---|---|
| مس کاتد
30 شهریور |
896,000 |
896,000 |
| مس جهانی
30 شهریور |
9,992 |
9,992 |
| روی جهانی
30 شهریور |
2,894 |
2,894 |
| سرب جهانی
30 شهریور |
2,003 |
2,003 |
| آلومینیوم جهانی
30 شهریور |
2,672 |
2,672 |
| انس طلا جهانی
30 شهریور |
3,684 |
3,684 |
| انس نقره جهانی
30 شهریور |
43 |
43 |
| نیکل
30 شهریور |
15,270 |
15,270 |
| قلع
30 شهریور |
34,220 |
34,220 |
| نفت برنت
30 شهریور |
66 |
66 |
| نفت سبک آمریکا
30 شهریور |
62 |
62 |
اپل با ارزش برند 516.6 میلیارد دلار در صدر فهرست قرار دارد و مایکروسافت، گوگل و آمازون در رتبههای بعدی هستند و سامسونگ باارزشترین برند غیر آمریکایی در دنیاست. آمریکا بیش از نیمی از 100 برند برتر را با ارزش ترکیبی 3.2 تریلیون دلار در خود جای داده است و چین در رده بعد بوده و تیکتاک با ارزش ترین برند این کشور است و آلمان در مقام سوم میباشد.
جالب است که ارزش برند تسلا به 58.3 میلیارد دلار کاهش یافته و از 10 رتبه اول سقوط کرده ولی ارزش برند انویدیا با افزایش تقاضا برای هوش مصنوعی و تراشه ها، افزایش یافته است. در اروپا اما Deutsche Telekom آلمان از نظر ارزش برند پیشتاز است و از Verizon به عنوان برترین برند مخابراتی جهان، پیشی گرفته است.
ارزش جمعی 100 برند برتر جهان بیش از 5 تریلیون دلار است و یقینا ارزش یک برند از توانایی آن در ایجاد سود ناشی می شود. این شامل تجزیه و تحلیل سود شرکت و تأثیر نام تجاری آنها بر این درآمد است.