- اخبار فلزات
- تحلیل و پیش بینی
- مقالات
- تالار گفتگو
- راهنمای سایت
- تبلیغات
- خرید اشتراک
- گفتگو با متال آنلاین
خوش آمدید مهمان!
محصول | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
مس کاتد
17 خرداد |
746,000 |
746,000 |
مس جهانی
17 خرداد |
9,686 |
9,686 |
روی جهانی
17 خرداد |
2,667 |
2,667 |
سرب جهانی
17 خرداد |
1,974 |
1,974 |
آلومینیوم جهانی
17 خرداد |
2,453 |
2,453 |
انس طلا جهانی
17 خرداد |
3,310 |
3,310 |
انس نقره جهانی
17 خرداد |
35 |
35 |
نیکل
17 خرداد |
15,490 |
15,490 |
قلع
17 خرداد |
32,255 |
32,255 |
نفت برنت
17 خرداد |
66 |
66 |
نفت سبک آمریکا
17 خرداد |
64 |
64 |
اپل با ارزش برند 516.6 میلیارد دلار در صدر فهرست قرار دارد و مایکروسافت، گوگل و آمازون در رتبههای بعدی هستند و سامسونگ باارزشترین برند غیر آمریکایی در دنیاست. آمریکا بیش از نیمی از 100 برند برتر را با ارزش ترکیبی 3.2 تریلیون دلار در خود جای داده است و چین در رده بعد بوده و تیکتاک با ارزش ترین برند این کشور است و آلمان در مقام سوم میباشد.
جالب است که ارزش برند تسلا به 58.3 میلیارد دلار کاهش یافته و از 10 رتبه اول سقوط کرده ولی ارزش برند انویدیا با افزایش تقاضا برای هوش مصنوعی و تراشه ها، افزایش یافته است. در اروپا اما Deutsche Telekom آلمان از نظر ارزش برند پیشتاز است و از Verizon به عنوان برترین برند مخابراتی جهان، پیشی گرفته است.
ارزش جمعی 100 برند برتر جهان بیش از 5 تریلیون دلار است و یقینا ارزش یک برند از توانایی آن در ایجاد سود ناشی می شود. این شامل تجزیه و تحلیل سود شرکت و تأثیر نام تجاری آنها بر این درآمد است.