Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

نام کاربری:
کلمه عبور:


عضویت در سایت

بازیابی رمز عبور

برآورد قیمت کیلوگرم و تومان می باشد.

شما در حال مشاهده ی قیمتهای هفته ی گذشته هستید
با عضویت در سایت قیمت های روز را مشاهده کنید












بزرگترین تولید کنندگان باتری های الکتریکی

بزرگترین تولید کنندگان باتری های الکتریکی

تولید کنندگان برتر باتری های الکتریکی جهان 

انتظار می رود بازار جهانی باتری خودروهای الکتریکی (EV) از 17 میلیارد دلار به بیش از 95 میلیارد دلار بین سال های 2019 تا 2028 افزایش یابد. با افزایش تقاضا برای کربن زدایی بخش حمل و نقل، شرکت های تولید کننده باتری هایی که برق خودروهای برقی را تامین می کنند، شتاب قابل توجهی داشته اند. 

در اینجا 10 سازنده برتر باتری EV و بزرگترین تولید کنندگان باتری جهان در سال 2022 را به شما معرفی می کنیم. علیرغم تلاش های ایالات متحده و اروپا برای افزایش تولید داخلی باتری، بازار همچنان در تسلط تامین کنندگان آسیایی است.


در حال حاضر، شرکت‌های چینی 56 درصد از بازار باتری خودروهای الکتریکی را تشکیل می‌دهند و پس از آن شرکت‌های کره‌ای (26 درصد) و تولیدکنندگان ژاپنی (10 درصد) قرار دارند.
تامین کننده پیشرو باتری، CATL، سهم بازار خود را از 32 درصد در سال 2021 به 34 درصد در سال 2022 افزایش داد. یک سوم باتری های برقی جهان از این شرکت چینی تامین می شود. CATL باتری های لیتیوم یونی را برای تسلا، پژو، هیوندای، هوندا، بی ام و، تویوتا، فولکس واگن و ولوو فراهم می کند.
علیرغم اینکه پس از فراخوان آتش سوزی باتری خودروهای برقی در ایالات متحده،بررسیهای دقیقی انجام شد، ال‌جی انرژی سولوشن دومین تولیدکننده بزرگ باتری باقی مانده است. در سال 2021، تامین کننده کره جنوبی موافقت کرد که 1.9 میلیارد دلار به جنرال موتورز بازپرداخت کند تا 143000 خودروی برقی شوروی بولت را که به دلیل خطر آتش سوزی ناشی از باتری های معیوب فراخوان شده بودند، پوشش دهد.
BYD جایگاه سوم را از پاناسونیک به دست آورد زیرا سهم بازار خود را در سال گذشته تقریباً دو برابر کرده است. شرکت تحت حمایت وارن بافت، سومین خودروساز بزرگ جهان از نظر ارزش بازار است، اما باتری هایی را نیز تولید می کند که در بازارهای سراسر جهان فروخته می شود. آمارهای فروش اخیر حاکی از پیشی گرفتن BYD از LG Energy Solution در ماه ها یا سال های آینده است.
وسایل نقلیه الکتریکی ماندگار هستند در حالی که خودروهای موتور احتراق داخلی (ICE) قرار است در دهه های آینده از بین بروند. اخیرا جنرال موتورز اعلام کرد که قصد دارد فروش خودروهای ICE را تا سال 2035 متوقف کند، در حالی که آئودی قصد دارد تا سال 2033 تولید چنین مدل هایی را متوقف کند. علاوه بر خودروهای الکتریکی، فناوری باتری برای انتقال انرژی ضروری است و ظرفیت ذخیره سازی را برای تولید متناوب خورشیدی و بادی فراهم می کند.
همانطور که سازندگان باتری برای تامین تقاضای فزاینده انتقال EV و بهبود چگالی انرژی در محصولات خود تلاش می کنند، می توانیم انتظار پیشرفت های جالب تری را در این صنعت داشته باشیم.

لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید