- اخبار فلزات
- تحلیل و پیش بینی
- مقالات
- تالار گفتگو
- راهنمای سایت
- تبلیغات
- خرید اشتراک
- گفتگو با متال آنلاین
خوش آمدید مهمان!
محصول | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
مس کاتد
20 تیر |
746,000 |
746,000 |
مس جهانی
20 تیر |
9,629 |
9,629 |
روی جهانی
20 تیر |
2,759 |
2,759 |
سرب جهانی
20 تیر |
2,026 |
2,026 |
آلومینیوم جهانی
20 تیر |
2,603 |
2,603 |
انس طلا جهانی
20 تیر |
3,339 |
3,339 |
انس نقره جهانی
20 تیر |
37 |
37 |
نیکل
20 تیر |
15,235 |
15,235 |
قلع
20 تیر |
33,300 |
33,300 |
نفت برنت
20 تیر |
68 |
68 |
نفت سبک آمریکا
20 تیر |
66 |
66 |
سفرهای جهانی از 1.9 میلیارد مسافر برنامه ریزی شده در سال در سال 2004 به 4.7 میلیارد مسافر در سال 2019 رسید، قبل از اینکه در سال 2020 به 1.8 میلیارد مسافر کاهش یابد. و در حالی که داستان بهبودی آغاز شده است، ارزش برندهای هواپیمایی برتر به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار گرفته است
این گرافیک از Julie R. Peasley با استفاده از داده های Brand Finance ، ارزشمندترین برندهای هواپیمایی را از سال 2013 تا 2022 نشان می دهد . هر برند هواپیمایی بر اساس قاره خانگی نیز دسته بندی می شود.
پس از دو سال کاهش متوالی، ارزش برند برای خطوط هوایی برتر تغییر مسیر داد و در سال 2022 افزایش یافت. شرکتهای آمریکایی مدتهاست که بر اساس ارزش برند، بر فضای خطوط هوایی تسلط داشتهاند. خطوط هوایی امریکن، دلتا، یونایتد و ساوث وست از سال 2017 تاکنون چهار مورد از پنج شرکت برتر را به خود اختصاص داده اند که ارزش کل برندهای آنها در سال 2022 به 24.1 میلیارد دلار می رسد .
به طور خاص دلتای اول از سال 2014 در رتبه اول یا دوم باقی مانده است. از سوی دیگر، رتبه دوم امریکن ایرلاینز حتی در 10 شرکت برتر در سال 2013 هم قرار نداشت، اما به سرعت از شرکت هایی مانند یونایتد، لوفت هانزا و لوفت هانزا عبور کرد. هواپیمایی بریتانیا.امارات نیز یک رقیب جدی است و جوایز متعددی را برای خدمات مشتری کسب کرده است. این هواپیمای مسافربری مستقر در امارات حتی برای چهار سال متوالی از سال 2013 تا 2016 عنوان ارزشمندترین عنوان را در اختیار داشت.در حالی که دیدگاههای برخی از مدیران خطوط هوایی اکنون بسیار خوشبینانهتر است، منصفانه است که بگوییم این همهگیری منجر به آشفتگی قابلتوجهی در صنعت شده است.
به هر حال، در سال 2020 درآمد صنعت از 838 میلیارد دلار در سال 2019، 54 درصد کاهش یافت .در نتیجه، متوجه خواهید شد که هر نام تجاری کمتر از ارزش های بالای تاریخی خود است. اما از آنجایی که پیش بینی می شود سفر یک بازگشت کامل داشته باشد، بهبود و ارزش های برند بالاتر ممکن است در افق باشد.