Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

نام کاربری:
کلمه عبور:


عضویت در سایت

بازیابی رمز عبور

برآورد قیمت کیلوگرم و تومان می باشد.

شما در حال مشاهده ی قیمتهای هفته ی گذشته هستید
با عضویت در سایت قیمت های روز را مشاهده کنید












نیاز ایران به هر صنف صادرات فولاد

نیاز ایران به هر صنف صادرات فولاد

موضوع جذب بازار صادراتی برای محصولات فولادی همواره مورد توجه کارشناسان بوده که عضو هیات‌مدیره انجمن تولیدکنندگان سنگ آهن یکی از چالش‌های پیش روی این موضوع را رقابت بدی می‌داند که میان فولادسازان ایرانی و بازارهای خارجی وجود دارد.

کیوان جعفری‌طهرانی ، با بیان اینکه در حوزه صادرات فولاد یکپارچه عمل کرد، گفت: من معتقدم فولادسازان باید برای صادرات اقدام به تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی کرده تا تمام توان خود را به طور مناسب به بازارهای خارجی عرضه کنند.
به گزارش متال‌آنلاین، وی در ادامه با اشاره به اینکه در بازارهای جهانی و سمینارهایی که به منظور بازاریابی محصولات فولادی برگزار می‌شود، باید شرکت‌های ایرانی همپوشانی داشته باشند، گفت: متاسفانه ما شاهد این هستیم که زمانی که خریدار به یک تولیدکننده ایرانی برای خرید محصول فولادی مراجعه می‌کند و او آن محصول مورد نظر را ندارد، به جای هدایت خریدار به تولیدکننده دیگر ایرانی او را کاملا از بازار دور می‌کند.
این فعال حوزه معدن در ادامه با اشاره به لزوم اصلاح روش‌های بازاریابی صنعت فولاد تاکید کرد: فعالان صنعت فولاد نیاز دارند تا تغییری در رویه بازاریابی خود ایجاد کنند و بازاریابی را از ایمیل‌های پشت میزی به مذاکرات رو در رو در رویدادهای جهانی تغییر دهد و در آن رویدادهای جهانی نیز از قدرت مناسب بازاریابی و حضور به موقع در میان دیگر تولیدکنندگان استفاده کند.
وی افزود: یکی از مواردی که در سمینارها و نمایشگاه‌های جهانی شاهد آن هستیم، حضور مناسب هیات‌های ایرانی است، اما متاسفانه این هیات‌ها هنگام برگزاری پنل‌ها و حضور در اماکنی که امکان مذاکره رو در رو با شرکت‌های خارجی فراهم می‌شود، حضور ندارند که این نشان می‌دهد که شرکت‌ها باید برای مذاکره‌کنندگان خود و مسئولان فروش مشوق‌هایی را در نظر بگیرند تا در ازای فروشی که انجام می‌دهد بتوانند کسب درآمد داشته باشند و انگیزه لازم برای حضور موقعیت‌های مذاکره برای آن فراهم شود چون در غیر این صورت اتفاقی که می‌افتد این است که آنها پیش از حضور در سالن کنفرانس در مراکز خرید و سطح شهر مشغول خواهند بود.

صفحه بعد

لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید