- اخبار فلزات
- تحلیل و پیش بینی
- مقالات
- تالار گفتگو
- راهنمای سایت
- تبلیغات
- خرید اشتراک
- گفتگو با متال آنلاین
خوش آمدید مهمان!
محصول | قیمت خرید | قیمت فروش |
---|---|---|
مس کاتد
18 دی |
641,000 |
641,000 |
مس جهانی
18 دی |
8,995 |
8,995 |
روی جهانی
18 دی |
2,888 |
2,888 |
سرب جهانی
18 دی |
1,934 |
1,934 |
آلومینیوم جهانی
18 دی |
2,491 |
2,491 |
انس طلا جهانی
18 دی |
2,643 |
2,643 |
انس نقره جهانی
18 دی |
30 |
30 |
نیکل
18 دی |
15,240 |
15,240 |
قلع
18 دی |
29,360 |
29,360 |
نفت برنت
18 دی |
76 |
76 |
نفت سبک آمریکا
18 دی |
73 |
73 |
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی متال آنلاین، عزیزالله قربانی(معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی) با اشاره به فعالیت یک هزار شرکت صادراتمحور در شهرکها که سال گذشته دو میلیارد و 700 میلیون دلار صادرات داشتند، اظهار کرد: سهم صنایع کوچک از کل صادرات غیر نفتی کمتر از ۱۰ درصد است. چراکه بیشتر نیازهای داخلی را صنایع کوچک تامین میکنند. با توجه به اینکه بیشتر نیازهای داخلی را صنایع کوچک تامین میکنند، حجم صادرات آنها نسبت به شرکتهای بزرگ کمتر است.
وی از حمایت سازمان صنایع کوچک از ۲۱ شرکت مدیریت صادرات خبر داد و افزود: این شرکتها در حال ارائه آموزش به شرکت کوچک و متوسط هستند. علاوه بر این، ازجمله مهمترین موانع صادرات برای صنایع کوچک نداشتن برند است. به همین دلیل توسعه برندسازی در دستور کار قرار گرفته و مقرر شده حداقل ۳۱ برند ملی تعریف شود و صنایع کوچک در قالب این برندها صادرات کنند. چراکه صنایع به تنهایی برای این کار مشکل دارند. مقدمات این فرایند تعریف شده است.
بر اساس گزارشی از مهر، قربانی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۰ کنسرسیوم صادرات تشکیل شده است، تصریح کرد: قرار است برندسازی به این کنسرسیومهای صادراتی منتقل شود تا شرکتها در قالب آنها بتوانند بازاریابی کنند.