Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

نام کاربری:
کلمه عبور:


عضویت در سایت

بازیابی رمز عبور

برآورد قیمت کیلوگرم و تومان می باشد.

شما در حال مشاهده ی قیمتهای هفته ی گذشته هستید
با عضویت در سایت قیمت های روز را مشاهده کنید












افزایش سوددهی، با تبدیل مس به محصولات نهایی

افزایش سوددهی، با تبدیل مس به محصولات نهایی

مدیر اجرایی بخش استاندارد شرکت KME گفت: این شرکت با تبدیل مس به محصولات نیمه‌ساخته و محصولات نهایی توانسته است با ایجاد ارزش‌ افزوده، همه هزینه‌های فرایند تولید را پوشش دهد و سوددهی مالی خوبی را، حتی با وجود قیمت‌های پایین مس به‌وجود بیاورد.

استفان مایر (Stephan Meyer) مدیر اجرایی بخش استاندارد شرکت KME آلمان با بیان این مطلب گفت: قدرت اقتصادی، حضور در بازارهای جهانی و شرکای قابل‌اعتماد، عامل پیشبرد اهداف این شرکت و افزایش سود مشتریان بوده است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری‌های این شرکت روی واحدهای پایین‌دستی خود، استفاده از کاتد درجه‌یک به‌جای قراضه‌های ناخالص، اجرای اتوماسیون، بهره‌وری هزینه، استفاده از تمیزترین و بروزترین تکنولوژی‌های روز و مدیریت صحیح فرایند تولید و بازار، ازجمله اقدامات این شرکت در راستای ایجاد ارزش افزوده و سوددهی شرکت، حتی در زمان قیمت‌های پایین مس است.
مایر با تأکید بر این‌که هیچ فلزی نمی‌تواند جایگزین خواص مس شود، گفت: جریان بالای آلیاژهای مسی با قدرت رسانایی بسیار زیاد، فشار گرمایی بالا، قدرت و مقاومت زیاد، قدرت بالا و نازکی آلیاژهای مس و قدرت بالای تلرانس و سطوح بسیار صیقلی، از مهم‌ترین دلایلی است که جایگاه ویژه و ممتاز مس را در آینده حفظ خواهد کرد.
وی با اشاره به این‌که مس از کیفیت، امنیت، طول عمر و قابلیت بازیافت صددرصدی برخوردار است، گفت: همچنین، توسعه صنعت به سمت تجهیزات و خودروهای برقی که در آن‌ها از سوخت‌های فسیلی استفاده نشود، مصرف مس را در آینده دوچندان خواهد کرد.
شایان ذکر است KME یک گروه صنعتی بزرگ در اروپاست که در صنعت فرآوری مس جهانی پیشروست. این شرکت، 12 سایت تولیدی در سرتاسر جهان دارد که 11 سایت آن در اروپا و یک سایت آن در چین قرار دارد. براساس پرتال این شرکت تولیدی، KME بزرگترین تولیدکننده محصولات آلیاژ مس و مس (به‌استثنای سیم مسی) در سراسر جهان است.

لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید