Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

نام کاربری:
کلمه عبور:


عضویت در سایت

بازیابی رمز عبور

برآورد قیمت کیلوگرم و تومان می باشد.

شما در حال مشاهده ی قیمتهای هفته ی گذشته هستید
با عضویت در سایت قیمت های روز را مشاهده کنید












آینده روشن فلز سرخ در هند

آینده روشن فلز سرخ در هند

با توجه به رشد سریع اقتصادی هند و پیش‌‌بینی رشد حدود 7درصدی برای این کشور ازسوی کمیسیون اجتماعی- اقتصادی سازمان ملل آینده‌ روشنی برای مصرف مس در چهارمین اقتصاد بزرگ دنیا پیش‌‌بینی می‌شود.

به گزارش مس پرس، در سال‌های آینده صنایع مصرف‌کننده اصلی مس ازجمله ساختمان، بیشترین سهم مصرف را در هند خواهد داشت و تجهیزات صنعتی، بخش انرژی، تجهیزات جنگی و راه‌آهن، رتبه‌های بعدی مصرف مس را در این کشور خواهند داشت. همچنین، دولت هند در نظر دارد برای ایجاد تعادل در بازار مس برنامه‌هایی را جهت اکتشاف و توسعه منابع این کشور انجام دهد.

براساس این گزارش، پیش‌بینی کارشناسان از افزایش مصرف مس در هند به این دلیل است که در سال‌های اخیر، دولت هند سیاست‌گذاری‌هایی را برای بهبود زیرساخت‌ها و عملی ساختن تغییرات مثبت سیاسی و اقتصادی در هند ازجمله ثبات سیاسی، کاهش بوروکراسی، سرمایه‌گذاری دولتی و مصرف داخلی در پیش گرفته است. دولت هند معتقد است این سیاست‌ها منجر به پویایی بیشتر بازار و رشد اقتصادی این کشور در آینده نزدیک می‌شود.
در این راستا، دولت اقدام به تشویق سرمایه‌گذاری‌های خصوصی در صنایع و هموار کردن مسیر صادرات کرده است. همچنین، اصلاحات مالیاتی ازجمله اجرای سیاست‌های مالیاتی پایدار در بنگاه‌های مالی و بخش خدمات، امکان سهولت شروع کسب‌وکار، پایین آوردن نرخ بهره و توسعه صادرات، از دیگر اقدامات دولت هند برای تحقق رشد اقتصادی است.
در مجموع، همه این اقدامات کارشناسان اقتصادی را به این موضوع خوش‌بین کرده است که با افزایش رشد اقتصادی هند در سال‌های آینده، مس به عنوان تعیین‌کننده سلامت اقتصاد یک کشور، مصرف بیشتری خواهد داشت.
شایان ذکر است، براساس تحقیق صورت‌گرفته ازسوی کمیسیون اجتماعی- اقتصادی سازمان ملل در حوزه آسیا- اقیانوسیه، پیش‌بینی می‌شود که رشد اقتصادی هند در سال آینده میلادی 7/6 درصد باشد. براساس این تحقیق، علت اصلی این روند صعودی در رشد اقتصادی هند به بازگشت ضرباهنگ سرمایه‌گذاری و تقویت بخش‌های تولیدی در زیر سایه اصلاحات ساختاری این کشور بازمی‌گردد.

لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید