Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

نام کاربری:
کلمه عبور:


عضویت در سایت

بازیابی رمز عبور

برآورد قیمت کیلوگرم و تومان می باشد.

شما در حال مشاهده ی قیمتهای هفته ی گذشته هستید
با عضویت در سایت قیمت های روز را مشاهده کنید












ضرورت ایجاد شهرک صنعتی تخصصی مس و سنگ در آذربایجان‌ شرقی

ضرورت ایجاد شهرک صنعتی تخصصی مس و سنگ در آذربایجان‌ شرقی

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ایجاد شهرک صنعتی تخصصی مس و سنگ در استان آذربایجان‌ شرقی، گفت: شهرک‌های صنعتی تخصصی، آینده درخشانی دارند و باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشیم.

به گزارش مس پرس به نقل از آناج،‌ رضا رحمانی در نشستی با رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، اظهار داشت: تخصصی کردن شهرک‌های صنعتی، یک استراتژی موفق و صحیح و آینده‌نگرانه محسوب می‌شود؛ چراکه آینده از آنِ این نوع شهرک‌های صنعتی است.
وی افزود: آذربایجان شرقی، ظرفیت خوبی برای توسعه صنعتی داشته، ولی باید در مکان‌یابی و احداث شهرک‌های صنعتی طوری عمل شود که هر شهرک به شهرهای اطراف نیز خدمات رسانده و مردم شهرهای اطراف نیز از آن بهره‌مند شوند.
قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ایجاد شهرک صنعتی تخصصی مس و سنگ در این استان، عنوان کرد: باید تلاش کنید تا از مجموعه معافیت‌ها، تسهیلات و بخشودگی‌های قانونی، بسته سرمایه‌گذاری مناسبی را به سرمایه‌گذاران معرفی کنید تا بتوانید شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی را رونق دهید.
رحمانی با اشاره به وجود شهرک صنعتی بعثت در آذربایجان‌شرقی، افزود: بعثت با نگرش آینده‌نگرانه و با در نظر گرفتن ظرفیت‌های منطقه برای تبدیل‌شدن به بند خشکی، پیگیری و احداث ‌شده است؛ از این رو نباید نگاه صرفاً صنعتی به آن داشت؛ بعثت باید به دلیل قرار گرفتن در موقعیت استراتژیک به پایگاهی برای صادرات تبدیل شود.
وی افزود: این شهرک صنعتی با مزایای بی‌نظیر، قابلیت تبدیل کردن منطقه به قطب صادرات و اقتصاد کشور را داراست.
رحمانی ادامه داد: خط لوله گاز، خط برق، راه‌آهن و اتوبان از داخل این شهرک عبور می‌کند که این موضوع  به کاهش هزینه‌های ایجاد زیرساخت این شهرک صنعتی، کمک شایانی می‌کند.
وی ابراز کرد: هم‌جواری با منطقه ویژه اقتصادی، نزدیکی به فرودگاه، دسترسی به بازارهای منطقه‌ای و نزدیکی به منطقه آزاد، از دیگر ویژگی‌هایی است که این شهرک را از سایر شهرک‌های صنعتی متمایز کرده و می‌تواند قابلیت مهمی برای سرمایه‌گذاران به شمار رود.
رحمانی بر ضرورت افزایش کار و تلاش در حوزه صنعتی این استان تأکید کرد و افزود: انجام کارهای ماندگار در صنعت استان، از ملزومات ارتقای رتبه صنعتی آن است و در این راه، همه بخش‌ها باید همدل و همراه باشند.
قائم‌مقام وزیر صنعت گفت: ارائه مشوق‌های سرمایه‌گذاری و برخورد صحیح با سرمایه‌گذاران، ضرورتی است که باید همه کارکنان زیرمجموعه وزارت صمت بر رعایت آن همت بگمارند.
در آغاز این دیدار، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، گزارش‌های جداگانه‌ای از اقدامات و عملکرد مجموعه‌های تحت مدیریت‌شان ارائه کردند.

لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید