Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.

نام کاربری:
کلمه عبور:


عضویت در سایت

بازیابی رمز عبور

برآورد قیمت کیلوگرم و تومان می باشد.

شما در حال مشاهده ی قیمتهای هفته ی گذشته هستید
با عضویت در سایت قیمت های روز را مشاهده کنید












افتتاح مرکز همکاری های اقتصادی ایران و اروپا در برلین

افتتاح مرکز همکاری های اقتصادی ایران و اروپا در برلین

مرکز همکاری های اقتصادی ایران و اروپا با حضور مهندس محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو در برلین پایتخت آلمان افتتاح شد.

ه گزارش ماین نیوز، این مرکز در نخستین بخش از سفر مقامات بلند پایه ایران به آلمان راه اندازی شد که در آن رییس و اعضای اتاق بازرگانی ایران، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شرکت های ایرانی نیز حضور دارند. «مرکز همکاری های ‏اقتصادی ایران و اروپا» (Iran Europe Business Center) دارای مساحت یک هزار متر مربعی است که در یکی از طبقات آن «اتحادیه بازرگانی خاورمیانه و ‏خاورنزدیک آلمان»(NOMUV) قرار دارد. مرکز همکاری های اقتصادی ایران اروپا در برلین با سرمایه گذاری شرکت ایرانی- آلمانی اسکوتک متعلق به ایمیدرو ایجاد شده است.

رییس هیات عامل ایمیدرو نیز در مراسم افتتاح این مرکز درباره ویژگی های این مرکز گفت: این مجموعه توسط بخش خصوصی اداره می شود و قرار است در خدمت توسعه روابط اقتصادی و تجاری ایران و اروپا قرار گیرد. مهدی کرباسیان با بیان اینکه خرید ساختمان در 6 ماه گذشته صورت گرفت تصریح کرد: در این مدت برنامه ریزی های لازم برای بهره برداری مناسب در جهت افزایش همکاری های اقتصادی ایران و اروپا انجام شد و اکنون آماده ارایه خدمات به شرکت های دو طرف است.

وی درباره امکانات این مجموعه گفت: مرکز همکاری های اقتصادی ایران و اروپا، از 32 اتاق تشکیل شده که اتاق های کاری موقت، ملاقات، جلسات، ارایه برنامه و طرح (Catalog Show) و ... است.
کرباسیان افزود: ارایه بانک جامع صنعتی، معدنی و تجاری و همچنین سرمایه گذاری ایران از امکانات این مجموعه به شمار می آید.

لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید